Se pare ca jucariile
„Frozen” sunt cea mai ravnita dorinta aflata pe listele fetitelor cuminti din
intreaga lume. Si nu o spunem noi, ci sindajele efectuate la nivel national in
mai multe tari, inclusiv in America. Este pentru prima data cand celebra papusa
Barbie este detronata de pe prima pozitie in topul preferintelor micilor
printese.
Aproximativ 20 la suta dintre parinti au de gand sa cumpere
cadouri „inghetate” pentru fiicele lor, Barbie fiind aleasa in acest an de 17
la suta dintre parinti, dupa ce a pastrat fruntea topului de jucarii timp de 11
ani de-a lungul istoriei. De cealalta parte, jucariile Lego au fost cea mai
populara alegere pentru parintii de baieti, cu
14 la suta dintre cumparatori
optand pentru ele.
Rezultatele marcheaza un alt si mare pas inapoi pentru
celebrul producator Mattel, care a pierdut teren si la alte marci de papusi in
afara de Barbie si a atras critici pentru proportiile corporale nerealiste ale
produselor sale.
Vanzarile la nivel mondial pentru Barbie au scazut cu 21 la suta
in ultimul trimestru. In acelasi timp, popularitatea tinutelor de Halloween cu
tema „Frozen” a amplificat vizibilitatea brand-ului. Barbie a fost jucaria
preferata a fetitelor pentru mai mult de un deceniu, dar nu este de mirare ca
fetele de top de la Disney au preluat conducerea, copiii avandu-le proaspat in
minte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu